dinsdag 26 februari 2008

BF-er

Naar aanleiding van het artikel in de lokale krant, weten ze ons te vinden. Zo kregen we een brochure in Fr/Eng/Nl van een zwembad fabrikant...altijd handig...; maandag middag stond er een mevrouw met folders aan de deur over o.a. schoonmaakmiddelen, beauty spulletjes en bh's! Ik heb 1 schoonmaakmiddel gekocht om kranen mooi te laten glanzen. Ik kan het testen op de bejaarde badkamer.....
Zaterdagmiddag een telefoontje uit de regio en we zaterdagavond uit eten gingen, werd er mij ook al direct gevraagd: 'U bent toch de mevrouw...blabla'...Ja dat ben ik. Ook zondagochtend in de tabac (waar ik nooit kom alleen de dag ervoor om 3 kranten te kopen een een baguette) sprak de mevrouw achter de toonbank mij gelijk aan....van u bent het toch.....; Ook op de gym vandaag (ben na 8 weken of zo maar weer eens gegaan) hadden 2 andere dames het over het interview.
Dus ja even heb ik me een paar keer een 'BF-er' gevoeld.
Ook hebben we weer wat boekingen gekregen.

2 opmerkingen:

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nou nou, je krijgt het nog druk joh!
Je bent hartstikke beroemd...hoe voelt dat nou? :crazy:

gr. Judith (k)

Porter Family/Au Bellefleur zei

Meid, alsof ik Madonna ben ;-)