zondag 17 februari 2008

Interessant weekend; Vrijdag

Vrijdagochtend onze gasten naar het station in Cognac gebracht en 'nazorg' leerde ons dat ze weliswaar met treinvertraging van ruim 1 uur in Saintes, het vliegtuig hebben gehaald van La Rochelle naar London.
Daarna ben ik als een speer door het huis gegaan en door kamer Tournesol omdat om half 3 de journaliste van de Charente Libre zou komen..en ze kwam nu dan ook! Waarom leggen journalisten je toch woorden in je mond die je niet zegt? Voorbeeld: Ze was helemaal lyrisch over kamer Tournesol en ze kon het maar niet begrijpen dat Darren en ik samen voor de inrichting hadden gezorgd, want zo stelde ze ik woonde daar toch continue en Darren alleen het weekend, dus was haar (foute) conclusie dat ik dat allemaal had gedaan....en ook nog eens zonder interieur designer! Ik heb het haar verteld dat het van ons samen was, maar ik vrees toch dat ze het niet zo zal publiceren..; ben bang dat ze meer 'op mijn hand was' als je begrijpt wat ik bedoel. (Ik hoor vriendin Sylvia alweer erg hard lachen).
Enfin, ze heeft een heel goed idee gekregen over 'onze droom' en het stapsgewijs realiseren van dat. Ach jee en dan nam ze toch nog een foto van mij....Oh...eerst zei ze dat ze geen foto's zou nemen, dus eerlijk gezegd liep ik niet in 3-delig grijs, maar in rood/wit Poloshirt weliswaar van Hacket (maar die kent ze vast niet), m'n haar zo van mwoah het zou wel eens gewassen kunnen worden, en ik hoorde haar al aankomen toen ik nog net wat make-up op deed.
Na een uur verliet ze ons met een verhaal rijker.....; ik krijg een belletje van haar wanneer het gepubliceerd wordt, want dan kan ik de shop leeg kopen bij wijze van spreken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hello Porter family,
'k hoop dat het artikel pas verschijnt na 3 maart, dan zijn we terug in La Magdeleine en kan ik het ook lezen. Voor jullie is het natuurlijk te hopen dat 't vroeger verschijnt kan ik me zo voorstellen.
succes met de B&B en misschien eens tot ziens.
p.s.: la Magdeleine ligt 5 km ten noorden van Villefagnan. Het is onze stek voor 7 maanden per jaar.
Jan Faes (Belg)

Porter Family/Au Bellefleur zei

Bonjour Jan,
Als je je e-mail adres geeft, dan scan ik het voor je en mail het naar je. Het is alweer heerlijk weer overigens hier!
Groetjes, Franca

Anoniem zei

;-) ..............


Groetjes Sylvia

Anoniem zei

Bonsoir Franca
Hier komt het email adres, je kan kiezen het maakt niet uit welk,
alles komt toch binnen in outlook
janfaes@skynet.be
janfaes@wanadoo.fr

Weet je al van de blog van onze twee Drentsche Patrijshonden ?
http://blog.seniorennet.be/bas_en_belle