vrijdag 2 november 2007

We're back on-line

Tjonge jonge, dat is toch een handicap hoor zo zonder vaste telefoon en computer. Er bleek een vrachtauto tegen de telefoondraden / palen aan te hebben gereden. Dus met als gevolg een dode lijn. En omdat er op 1 november niet wordt gewerkt, was het nog maar de vraag of het vandaag danwel zaterdag zou worden.
Vanmorgen zag ik plots de telefoondraad niet meer op half 7 hangen, en ja hoor even later hadden we telefoon, maar internet ho maar. Gelukkig ben ik gauw naar de monteur gestapt om het te zeggen en hij belde me even later terug dat het nu goed moest zijn....Nou mooi niet natuurlijk, dus hij ging nog even verder aan de slag. En ja hoor een Charentaise kwartiertje later, waren we weer in the air.

4 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Zie je wel. Ik had je al een dag of wat gemist op JS. Nou welkom terug in Le monde civilisé ( is dat wel Frans voor de geciviliseerde wereld? )

Groetjes en een hartelijk toedeloe(of toedelette)

René

Porter Family/Au Bellefleur zei

Dank je René, het is altijd erg fijn om gemist te worden!
Toedelette vind ik wel gezellig klinken.

Anoniem zei

Ben jij weer bereik baar....had je nl. geprobeerd te bellen op je huisfoon .....toeval ?
Ben ik niet bereikbaar en dat voor te weekend......geluid valt steeds weg hier grrr.

Dus ga zoon lief nu ECHT uitleg over skype vragen ....dus je hoort me snel..ehhh hoop ik ;-)

Groetjes Sylvia....

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hoi Syl,
Het was ook al zo stil (rijmt ook nog). Tot gauw dan maar....
Als je zover bent moet je me maar even mailen, dan stuur ik je ons skype adres.