maandag 12 november 2007

Anniversaire

Het hele weekend stond in het teken van Fleur's verjaardag. Dit jaar alvast op het weekend omdat woensdag, de 14de, Darren helaas niet kan (over)komen. Zaterdag hebben we alvast de slingers en ballonnen opgehangen en zijn we 's avonds in Rouillac weer gaan eten. Het was erg lekker en omdat Fleur haar Happy Birthday diadeem (nog uit Engeland) ophad, kreeg ze van een klant een Ierse 2 Euro munt en een kaarsje op haar ijsje.
Zondag kwamen er wat buurtjes en Fabiola en haar zoontje Guillermo op de bubbels met taart. Darren had weer heerlijke bruchettes gemaakt en iedereen had het prima naar z'n zin. Natuurlijk werd er alleen Frans gesproken. Ik hoorde nog van Jean Luc (die op muizenjacht is geweest bij mij) dat hij heel goed Engels sprak, maar hij is een van de voorbeelden uit de praktijk die het dus vertikt. Hij had namelijk later die avond ook nog een conference call met vrienden uit Nieuw Zeeland en dat ging allemaal in het Engels. Enfin, ik kan me geen betere buurman wensen, dus niets onaardigs over hem hoor.
Het was wel leuk voor Fleur want ze werd toegezongen in het Frans, Engels, Nederlands en Spaans!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk nog de allerliefste wensen voor de mooie dochter van 5!!!!!
Lieve foto's heb je geplaatst. Geniet er maar goed van, voor je het weet is ze 15 en een heerlijke puber (en daar weet ik alles van, mijn puber is inm 17, een schat, maar soms.........brrr)

Porter Family/Au Bellefleur zei

Dank je Ineke voor je spontane reactie!