zondag 19 april 2009

Familiekiekjes



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's Franca!

Je lijkt maar een klein beetje op je moeder ;-)

Gerechten bij het etentje zagen er zeer smakelijk uit.
Jammer van de "chef".
Gordon Ramsay of Herman den Blijker zou hem het restaurant uitschelden.....

Hier straks "Zweedse balletjes" nog nooit gegeten maar soms moet iets ooit de eerste keer zijn..

Groetjes van ons,

Ellie

Anoniem zei

Hoi Franca!

Wat zit je haar geweldig op die foto's!!!! Is Leco op bezoek geweest....???

groetjes vanuit een zonnig Holland!!
Marian

Anoniem zei

Bonjour,

Wat een geweldige foto's van jullie.

Franca heb je er speciaal voor gekleed en opgemaakt ?

Ik zal er snel weer eens een laten afdrukken,zodat we de foto kunnen vervangen op onze fototafel, want de foto in het lijstje is nog gemaakt in Nederland met jullie.
Groetjes Michel en Anja

Porter Family/Au Bellefleur zei

Dames merci beaucoup voor al jullie complimenten.

@Ellie: ik hoop dat de balletjes lekker waren...ik mail je echt heel snel....

@Marian: hahaha heb ik Leco niet voor nodig, heb m'n eigen lecA!

@Anja: nee hoor zo loop ik er altijd bij op het platteland ;-)
Omdat we gingen dineren (dus iets anders dan een vorkje prikken) hadden we ons wat netter aangekleed...en dat was weer goed voor wat familie foto's.