maandag 6 oktober 2008

Werk en Borreltijd


Dit weekend heeft Darren een ondervloer gelegd voor weer een toekomstige badkamer. Verder een hoop brekerij en een stof....dat wil je niet weten. Links in het huis wordt gewerkt en rechts ligt er nog een berg stof. Aangezien Darren met de Jaguar naar Engeland terugrijdt (vanmorgen om half 7 vertrokken), voor een APK keuring, heb ik al m'n mantelpakjes uit een vorig leven ingepakt voor Charity. Het ging me wel aan m'n hart, maar ten 1ste past het niet meer en ten 2de zie ik mijzelf hier niet in mantelpakjes lopen. En in alle rompslomp om het op e-bay te verkopen, had ik eerlijk gezegd geen zin in, want dan moet alles eerst naar de stomerij en wat krijg je er uiteindelijk voor.....als je het al kunt verkopen.
Enfin na gedane arbeid is het altijd fijn rusten.
De haard aan en Fleur heeft de 1ste ronde borrelhapjes verzorgd. Zie hier het resultaat. Klik je voor een vergroting, dan zie je stukjes brood met boter en augurkjes, zilveruitjes....hmmmm. Maar ze had wel alles weer opgeruimd!
Vaak doen we dan woordspelletjes of een beetje zingen, dansen (Fleur), lekker even gek doen. Zo sprak Fleur 'Aspajol'... :-)
En heeft Fleur heerlijk gedanst op een cd van Steelye Span. Ze kan zo solliciteren bij Michael Flatley (Riverdance). Overigens is Steelye Span 'gewoon' een Engelse folkgroep.

3 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Ja alsof wij die groep niet kennen zeg!

Porter Family/Au Bellefleur zei

Jij natuurlijk wel René, daar heb ik geen seconde aan getwijfeld....Maar gelukkig heb ik nog andere trouwe lezers/lezeressen.... :-)

Anoniem zei

Franca,
met die gasten zijn wij groot geworden, of toch volwassen.
Jan