dinsdag 28 oktober 2008

Bouwmaterialen en Vrouwen

Voor de zoveelste keer had manlief mij opgegeven welke bouwmaterialen hij moest hebben, cq welke ik dus moest bestellen.
Vanmiddag weer naar een soort van bouwmarkt, voor de kenners Point P, en daar m'n bestelling opgesomd. Bij het 1ste artikel (rails om muurtje te zetten) al, rees de vraag welke afmeting ik wilde hebben....grrrrr.......; ik had dat nog zo gevraagd aan Darren, maar alles was dezelfde maat volgens hem.
Op naar nummer 2 (soort gipsplaat), welke afmeting? Manlief was natuurlijk mobiel onbereikbaar en kreeg na een uur pas mijn sms-je....; Enfin ik heb de bestelling geplaatst met 'logisch nadenken' en afgesproken dat als het niet goed was, ik morgen weer even terug zou gaan naar de zaak. De prijs hou je vast: 1701 Euro! Bezorgkosten zijn al 55 Euro en dat voor 4 kilometer?!
Tegelijkertijd stond Fleur maar aan m'n jas te trekken want zij moest nodig naar toilet....ook dat nog.....; nou maar even ophouden hoor...., 10 seconden later...ja maar ik moet echt en ook nog drukken.... Dus maar weer even gevraagd of ze naar toilet mocht, en dat mocht, dus werd het 'Poepen in Point P'.....sorry maar ik kon het niet laten.

Geen opmerkingen: