dinsdag 28 oktober 2008

London calling....

Zojuist hoor ik van Darren het onwaarschijnlijke bericht, maar echt waar, dat er sneeuw is gevallen ten noorden van London!
Darren hoorde op de terugweg van Harrogate (ten noorden van Leeds, en zuid-oost van de Yorkshire Dales, en iets ten noord-oosten van York) naar London allerlei waarschuwingen voor sneeuwval. Nou lopen de Engelsen altijd ver vooruit met dit soort waarschuwingen als er helemaal niets aan de hand blijkt te zijn. Een keer heeft de meteo namelijk een grove fout gemaakt waardoor er vele ongelukken zijn ontstaan en dat willen ze geen tweede keer op hun conto schrijven....

Maar....eerlijk is eerlijk, het sneeuwt dus behoorlijk in Noord London! Gelukkig is Darren net de sneeuw vooruit gereden. Zie hier de 1ste foto's!

http://picasaweb.google.co.uk/dupplawt/SnowOctober28th08?authkey=rftXouZBH8E#

Ik ben erg benieuwd of het in Zuid-Oost London, waar Darren 'woont' ook gaat sneeuwen! Dat wordt de halve nacht opblijven voor hem natuurlijk om foto's te nemen.

3 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Ik las het gisteren op de website van de Engelse kranten, want die bezoek ik graag, dat het er aan zat te komen en kon het mij niet voorstellen. Het is dus toch gebeurd.

Wel gezellig hoor.

Anoniem zei

Franca,
Die Engelsen toch hé, terwijl ze hun vrouw wegsturen naar de bouwmarkt voor materialen en onbekende grondstoffen gaan ze zelf wintersporten en sneeuwballen gooien...
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ja Jan, je merkt wel weer wie de baas in Au Bellefleur is !