maandag 2 juni 2008

Televisieploeg

Ja ja, ik kreeg weer een e-mail van de Amerikaanse televisieploeg of ik hen weer wilde assisteren; deze maand. In die periode heb ik gasten en ik heb natuurlijk altijd de zorg voor Fleur. Mijn moeder had al eerder gezegd dat ze dan voor haar wilde over komen, dus eigenlijk is dat geen probleem...alleen maar fijn. Maar het feit blijft toch dat ik m'n moeder niet voor de B&B kan laten opdraaien. Darren is geen optie, want die zit helemaal tot over z'n oren in het werk en trouwens die is veel te duur. Na 2 dagen nadenken heb ik vanmiddag een e-mail gestuurd met een beloningsvoorstel mijnerzijds en dan ook in Euro's en cash uit te betalen, met nog wat aannames.
Als ze ja zeggen, dan loont het, als het nee is, dan vind ik het ook wel best. De vorige keer was ik namelijk nog niet zo slim en de Dollar ten opzichte van de Euro is voor mij nog steeds niet gunstig; ook heb ik vorige keer 2 maanden op m'n 'salaris' moeten wachten en dan wordt het wel erg mosterd na de maaltijd....en ik heb hem liever gelijktijdig!
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: