dinsdag 3 juni 2008

Televisieploeg Update

Vanavond ontving ik de e-mail dat het door mij genoemde bedrag niet in hun budget was voorzien en mocht het in de toekomst wel zo zijn, zouden ze graag aan de bel trekken.

Aangezien ik heel duidelijk was in mijn motivatie voor het genoemde bedrag, want ik moet dingen nu eenmaal regelen voor Fleur en de B&B; had het bruidspaar al weken geleden geboekt, krijg toch steeds aanvragen, en dat moet gecompenseerd worden op de een of andere manier, en laten we eerlijk zijn het is een leuke ervaring maar het is wel 12 uur per dag werk en 2 maanden op je 'salaris' wachten is niet leuk meer. Niet dat zij daar wat aan konden doen, maar dat heb je kennelijk met dit soort transfers dus had ik ook gevraagd om cash in harde euro's uit te betalen. Want zoals we allemaal weten, is de koers nog steeds ongunstig.

Ook had ik het nare vermoeden dat ik ze op zou moeten halen en weg had moeten brengen in Bordeaux, 1,5 uur rij-afstand en het is ook geen verlichte / prettige weg om te rijden vind ik. En daar keek ik niet bepaald naar uit.

En mijn idee was, als het doorgaat op mijn condities is het leuk, als het niet doorgaat is het ook goed.

PS: Gelukkig start aannemer morgen, want ik heb inmiddels nu ook al tot 2x toe voor het komende weekend 'neen' moeten verkopen omdat we vol zitten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes met de verherafbouwing dan maar. Ik heb gelukkig mijn satellietontvanger weer aan de praat op de nieuwe locatie, dus ik kan weer volop naar meer Engelse zenders kijken dan BBC

René