woensdag 14 mei 2008

Werkzaamheden en meer gasten

Ja zo zagen de afgelopen dagen er uit! Darren is nog steeds bezig met de nieuwe wasruimte. Deze is inmiddels vergroot en nu voorzien van wanden en plafond en aanleg voor de wasmachines/drogers en stopcontacten. Zijn vraag was of ik tijd had om het te verven deze week. Hmmm....neen dus....
Ook hadden we nog wat gasten uit Ierland, bijzonder aardige mensen die op zoek waren naar een huis. Op Pinkstermaandag hebben ze hier gedineerd en Fleur heeft reuze fijn geholpen met het snij-werk eerder die middag en ze heeft ook geholpen met het serveren. Ze waren erg enthousiast over mijn kookkunst en toen ze de volgende dag vertrokken, lieten ze nog een leuke fooi achter ook!
Vanmorgen even tijd gehad om naar de kapper te gaan en om wat aanvullingen te kopen voor de B&B, zoals kleine pakjes cornflakes die ze alleen in 1 supermarkt in Cognac hebben, heb hun voorraad maar gelijk leeg gekocht!
Morgenavond komen de volgende gasten alweer voor 3 nachten.
Verder is er nog goed nieuws voor Darren. Als het echt definitief is, meer hier over. (flauw he?)

2 opmerkingen:

René van Gellekom zei

Ha Franca
Er is dus weer(meer)werk aan de winkel als ik het zo bekijk. Het loopt dus lekker door de B&B.
Leuk voor jullie. Jullie werken er hard genoeg voor om het een succes te laten zijn.

Ik had je nog even geantwoord over het Werktheater op mijn site. Verder is het hier nog rustig, want we zitten te wachten op 30 mei want dan loopt de voorlopige koopovereenkomst af en dan is het echt helemaal definitief. Inmiddels heb ik opslag in Middelburg gevonden en dan kunnen we aan de slag.

Groetjes,
René

Porter Family/Au Bellefleur zei

Hoi René,
Wat heerlijk voor jullie als het 1 juni is....super joh!

Groetjes,
Franca