zaterdag 17 mei 2008

Bagage

Donderdagavond kwamen er weer gasten, een Engels echtpaar en vrienden van mensen in het dorp, vandaar dat wij ook die boeking kregen. Vooraf wist ik al dat ze laat zouden aankomen, dus kon ik eerst met een gerust hart bij Fabiola een hapje mee eten. Toen de gasten zich een beetje hadden opgefrist was het tijd voor een glas wijn en toen hoorde ik dat ze de verkeerde koffer van de bagageband hadden meegenomen. Oeps...dus heb ik nog snel naar het vliegveld gebeld en ja hoor daar was het al bekend. Hun koffer was blijven staan, dus in ieder geval niet meegenomen. We hebben er wel heel hard om moeten lachen want het was ook prompt de koffer waarin de echtgenoot's spullen zaten! Enfin, uiteindelijk kwam alles goed alhoewel ze wel wat laat naar het vliegveld zijn gegaan; ik werd inmiddels al 2x gebeld door de luchthaven, want zo bleek later de koffer die onze gasten hadden meegebracht, waren bestemd voor iemand die naar een trouwerij moest. Gezien de grootte, was het vast niet de trouwjapon!
Voor alle dank, kreeg ik een mooie bos bloemen van de gasten. Aardig he?!

Geen opmerkingen: