maandag 19 mei 2008

Gesprekje op de radio



Zojuist zat ik te luisteren naar een live radio interview van the Guys 'n' Dolls op Radio Noord-Holland en ze noemden ook een telefoonnummer, dus heb ik gebeld en kwam gelijk in de uitzending. Daar heb ik even met Julie en Dominic gesproken die gelukkig nog wisten wie ik was! Ik heb al kaarten gekocht een hele tijd geleden voor hun 1-malig reunion concert op zaterdag 28 juni in de Heineken Music Hall in Amsterdam, maar krijg nog 2 vrijkaarten opgestuurd inclusief 'the meet and greet'. Het was erg leuk om hen gesproken te hebben!

Als je hier even op clickt, hoor je mij praten met Julie, Dominic, Martine en Paul.
http://stream.rtvnh.nl/RadioArchief/2/200805191000.asf

stream nummer: 26:25

Voor het gehele interview: 06:49.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Franca,
Dit is net iets voor jou en zeker als een fan.
Helaas lukt het niet om je eens te horen praten met Julie en Dominic.
Anja

Homeinthecharente zei

Even copieren en dan kan je hem zo openen! Succes.
Groetjes, Franca

René van Gellekom zei

Geweldig leuk Franca!
En je mag ze nog meten en greten ook!

Erg leuk om je nu eens te horen ook hoor en veel plezier in HMH.

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ja René, ik had al 2 kaarten zelf gekocht, maar ik weet zeker dat er nog in m'n vriendenkring mensen zijn die graag mee willen. Maar...eerst even wachten totdat ik alle kaarten daadwerkelijk heb.
De meet & greet had ik zelf ook al gekocht; maar ze zijn duur hoor die kaarten 50 euro per stuk!

Ja heb je mij ook eens gehoord ipv ik alleen jou ;-)

broer zei

Hoi Franca,

Je kan echt horen dat je een enorme fan bent, leuk dat ze wisten wie je bent! wordt vast een conert om nooit te vergeten!

Groetejs, Enrico x

broer zei

Leuk... mijn eerste bericht op je blog met taalfouten, geeft weer een lekkere eerste indruk;

concert

en

groetjes

;-)

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ach Enrico..... in al je enthousiasme gebeuren dat soort 'typo's'.
En ik zal je alles tot vervelends toe kunnen vertellen ;-)

Anoniem zei

he, leuk om een schrijf-collega ook eens te horen praten!
Veel plezier bij het concert (al duurt dat nog even)
Oh, ja: als je dat recept voor broccolisoep met knoflook hebt...ik hou me aanbevolen!

Porter Family/Au Bellefleur zei

Ha Ineke,
Binnenkort krijg ik het recept en dan mail ik het naar je door!
Groetjes,
Franca