zaterdag 17 mei 2008

Weer een stapje verder

Eerder deze week kondigde Fleur aan dat ze in de kantine wilde lunchen op school. Gelukkig konden we donderdag tickets kopen voor haar lunch, want anders zou het feest niet eens door kunnen gaan.
Aan de juffrouw had ze het al verteld dat zij vrijdag op school bleef eten. Een paar uitspraken van Fleur hierover.
'Nou mama dan heb jij de hele dag om schoon te maken'!
Toen ik Fleur zei dat ik het wel een lange dag vond, zei ze maar 'Zaterdag en zondag ben ik er de hele dag'!
Enfin, ik was uiteraard reuze benieuwd hoe en of ze had gegeten. Ze was heel enthousiast over haar menu:
'groene salade'
'boeuf bourgignon met worteltjes'
'kaas'
'yoghurt'
'een kwart appel'
en natuurlijk met stokbrood en water.

Dus voortaan blijft m'n kleine grote meisje over!

En ja, ik heb inderdaad schoongemaakt in ons privé vertrek want dat schiet er wel eens bij in.
Voor mij is het wel wennen, want ik heb vrijdag de hele dag op m'n horloge gekeken en me afgevraagd of het wel goed ging.

Geen opmerkingen: