dinsdag 8 april 2008

Lepeltjes concert

Zou je denken he, 8 uur ontbijt, mevrouw had zo lekker geslapen (wel een compliment voor het bed) dat ze een uur later verscheen. Haar meegebrachte cornflakes vond ze toch niet zo lekker en van mijn ontbijt, heeft ze niets genomen, zelfs niet de vers geperste jus. Enfin, ik vroeg haar hoe laat ze haar omelet wilde, nou niet te laat zei ze, dus dacht ik met mijn lekenverstand dat ze een uur of 6 half 7 bedoelde...hahaha....nee om 8 uur. Ze was lekker de hele dag op sjouw en wij in de tuin en kwam een kwartier voor aanvang van het 'diner' binnen. De kruiden had ik gedeeltelijk uit onze eigen tuin geplukt en nog wat gevraagd aan de buren. De omelet viel helemaal goed in de smaak, misschien kwam het wel door het lepeltjes concert dat Fleur aan haar gaf en toen ging ze voor de gaste ook 2 lepels halen. Nou, ik heb me maar een beetje verstopt. Ze vond het kennelijk allemaal erg leuk. Daarna wilde ze wel de crème brûlée en die heb ik samen met haar genuttigd. Uiteindelijk werd het toch nog gezellig.
Vanmorgen steevast bijna een uur later aan het ontbijt dan afgesproken en toen heeft ze wat beleg genomen en was verbaasd dat het vers geperste jus d'orange was.
Nog even een weetje ze heeft zelf een B&B in Engeland die ook door haar ex-man wordt gerund. Daar worden haar gasten niet zo verwend als hier zegt ze.
Met goede recentie in het gastenboek, een hand en 3 Euro fooi voor Fleur's spaarpot is ze weer vertrokken.

Geen opmerkingen: