dinsdag 22 januari 2008

Waar niet sporten al niet goed voor is

Jawel jullie lezen het goed. Maar we beginnen bij het begin. Vanmorgen op tijd opgestaan en uiteindelijk toch besloten om Fleur thuis te houden. Afgelopen vrijdag namelijk zei ook een docente (de directrice nota bene) dat ik Fleur wel kon brengen ondanks het feit dat haar juf ziek was. En toen zei de assistente van de juf 'au revoir'. En gisteren ging dat met enige slag of stoot en voor vandaag mocht Fleur wel komen omdat ze altijd zo lief is op school. Dat is natuurlijk fijn om te horen, maar met het vrijdag verhaal nog vers in het geheugen, heb ik haar toch maar gelijk thuis gehouden. Vanmorgen dus geverfd zoals in de planning stond. Morgen kijken naar het resultaat.
Vanmiddag wilde ik even in Cognac de nodige aankopen voor slaapkamer 3 gaan doen. Uiteindelijk vertrokken we en kwam Viviane (m'n buurvrouw) er aan geschoffeld om naar de gym te gaan. Ik had me niet (bij haar) afgemeld en dacht em dus te smeren; niet dus. Enfin ik heb haar uiteraard een lift gegeven en toen nodigde ze ons uit voor a.s. zaterdag rond een uur of 18:30, maar een uitnodiging krijgen we nog! En bij de mairie, waar op de 1ste étage de gym wordt gegeven, zag Viviane een bekende. Het bleek een journaliste voor de Charente Libre (de krant) te zijn. Ze kwam foto's maken van de gym club (thank goodness I wasn't there!) met een artikel erbij, maar.....ze belt me wel in februari op voor een interview n.a.v. onze B&B! Dat is super natuurlijk. Alle (gratis) publiciteit is meegenomen.

Geen opmerkingen: