maandag 14 januari 2008

Bijpraten

Het weekend was weer eens even ouderwets met z'n 3-tjes. Zaterdagmiddag had Fleur een verjaardagsfeestje bij een jongen uit haar klas. Inmiddels hoorde ik dat er 6 van de genodigden waaronder de jarige zelf niet op school waren....allemaal ziek. En nu voelde Fleur zich begin van de avond ook niet helemaal lekker en is nu beneden in Oma's slaapkamer in slaap gevallen. Gelukkig hebben we genoeg bedden en kunnen we eventueel beneden blijven slapen. Hopelijk slaapt ze verder de hele nacht door en loopt het met een sisser af, hoewel ik dat betwijfel.
Zaterdagmiddag hebben Darren en ik 'verplicht' een uurtje in de zon gezeten en met een biertje, een glas wijn en een knabbeltje was dat heerlijk.
Eind van de dag kwamen de nieuwe Engelse inwoners nog even aan met een fles bubbels omdat we zo goed voor hun ouders hadden gezorgd. Dus dat was ook even gezellig.
Gisterenmiddag in de tuin gewerkt, te lekker voor binnen, te winderig om buiten te zitten. Toen kreeg ik bezoek van een mevrouw die al eerder was komen vragen voor een kamer voor langere tijd. Destijds was ik er niet en had onze builder haar te woord gestaan en zodoende was ik al voorbereid. Ze wilde een kamer vanaf eind deze maand tot en met augustus!!! Ik heb het dus niet gedaan en gezegd dat we vol zitten. Ik had er geen prettig gevoel bij en ze had toen ook gezegd dat ze iemand voor gezelschap zocht...nou ik dus niet.

Oh ja, we zitten er weer warmpjes bij.

Geen opmerkingen: