maandag 21 januari 2008

Mooi weer

Ja je moet wat verzinnen als titel en dat valt ook niet mee hoor. Vrijdagmiddag hebben we met een hand en een zoen -tijdelijk- afscheid van onze artisan genomen. Zijn werk voor 'Tournesol' zit er op, en nu is het onze beurt. Dus zaterdag de verfkleding aan en kwasten maar. Fleur ook in haar werkkleding (een te korte jogging broek en een te klein t-shirt en oude gympen) want ze wil natuurlijk niet onder doen voor haar ouders. Wij waren daar iets minder blij mee, maar goed. Zaterdagavond voelde ik me niet lekker (buikloop) en daardoor tot 4 uur 's nachts wakker gelegen en de zondag was ook niet denderend. En dat terwijl het gisteren 25 graden in de tuin was; toch wel buiten gezeten hoor. Ik had de computer installatie al afgezegd zaterdag toen ik hoorde dat Guillermo alleen maar had overgegeven en om te voorkomen dat Fleur het ook weer krijgt, moet dat nog maar even wachten. Want ik zou toch mee moeten met Darren voor de vertaling, want zij spreken geen Engels.
Inmiddels ben ik weer opgeknapt hoor en gaat alles weer gewoon door.
Fleur's juffrouw is nog steeds ziek en tussen de middag hoorde ik dat dat de hele week het geval is en dat er geen vervanging is deze week omdat er zoveel leerkrachten ziek zijn. Daarbij komt dat er donderdag gestaakt wordt bij de leerkrachten van de 3-4 jarigen, dus het verzoek is om vooral je kind die dag niet naar school te brengen.
Nou schiet lekker op. Maar ik heb al aangegeven dat ik Fleur wel donderdag thuis wil houden (en woensdag omdat dat altijd al een vrije dag is) maar verder niet omdat ik het deze week erg druk heb en dat het lastig is met een kind om je heen.
Waar heb ik het dan zo druk mee?
De slaapkamer moet nog een keer geverfd worden, glazen ruitjes kopen voor badkamerdeur, lakken van de parketvloer, naar fotograaf voor blow-up van een foto, werk voor de nieuwe website, een glasblazer zoeken voor de gebroken kelkjes, aankleding/inrichting bekijken voor de nieuwe slaapkamer, etc. En als er dan al 2 dagen min of meer afvallen, hou je erg weinig tijd over.

Geen opmerkingen: