dinsdag 18 september 2007

Soms zit het mee en soms......

.....zit het tegen. En dat is wat er aan de hand is.

Ik zie net weer water liggen bij de ijskast!!! Kan niet zeggen dat het niet koel is in de ijskast/vriezer; even met wat water checken of het vriest. Darren is aan het denken wat nu weer te doen.
Er was wel een volle fles melk, onaangebroken, houdbaar 22/9, zuur zag ik. Daar gaan we weer.

Dan astra is geinstalleerd; maar natuurlijk alleen flut zenders die ik kan bekijken, van de 740 zenders of zo, zijn er 3/4 duits inclusief alle steun/kreun zenders; wat frans, bbc world (niet eens de gewone bbc) en wel een lijst van de nederlandse zenders, alleen moet je daar ook nog extra voor betalen met een decoder......dus schiet ook lekker op!

De werkzaamheden zijn weer gestart. Vanmorgen kwam Peter om een grote vuilniszak vragen, want hij had wat gevonden bij de werkzaamheden; iets engs/vies dus. Ik heb hem maar gevraagd om het mij niet te vertellen. Inmiddels heb ik 'natuurlijk' gehoord dat het om kadavers ging. Hij had de vuilniszak buiten neergelegd, maar ik heb hem vriendelijk verzocht om die zak mee te nemen (ach hij ging toch lunchen!!!) en in de container bij zijn huis weg te gooien. Dat zou hij doen.
Net even gekeken, maar er staan nog 3(!) vuilniszakken buiten. Dus maar weer helpen herinneren als hij vanmiddag weer weg gaat.

Maar het allerergste komt nog; Darren kwam met een leuke belasting aanslag van het consumerend vermogen over 2004, van een bedrag van 5 cijfers, nee geen nul teveel. Dat moet een fout zijn, want hij heeft maar in dat jaar 3 maanden -in loondienst- gewerkt en toen gingen we naar UK en ons huis in NL is dat jaar per 1/12/04 verkocht...zonder winst.
Dus Anja, van het linnengoed, die altijd onze belasting doet gebeld die erin duikt. Maar je schrikt je wel helemaal te pletter natuurlijk. Ik zal blij zijn als dit is opgelost.


Graag alleen hartverwarmende reacties!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Na regen komt zonneschijn.
Anja

Anoniem zei

Na regen komt zonneschijn.
Anja

Anoniem zei

Sorry,maar zal enige informatie toezenden over een conserverende aanslag voor het jaar van emigratie en in Nederland een pensioen opgebouwd heeft.

Anoniem zei

Voor alles is een oplossing dus probeer je niet te veel zorgen te maken.

Liefs Sylvia

Anoniem zei

Laat je niet klein krijgen, omdat je weet dat de Belastingdienst een fout heeft gemaakt. Wij zijn ook al zo vaak de pineut geweest. Veel stress en grijze haren.... Ik zal aan jullie denken vanuit het sombere Nederland.

Josée