vrijdag 14 september 2007

Jongens

Waarom zijn jongetjes altijd zo vernielzuchtig? Het zoontje van m'n nieuwe kennis heeft het gepresteerd om 2 redelijk dikke takken van een ook nog leuke boom uit de tuin te vernielen. Gebroken lagen ze op het terras. Ik was Fabiola de rondleiding aan het geven, vandaar niets gezien. Dan is er een badminton racket helemaal ingedeukt aan 1 kant, zodat het niet meer ovaal maar vierkant is geworden; dus rijp voor de poubelle. Dan zijn de handvatten van alle 2 de springtouwen eraf gerukt. Gelukkig heb ik nog erger kunnen voorkomen.
Maar Fleur is eindelijk redelijk zuinig aan het worden op haar spulletjes en laten we eerlijk zijn, alles kost geld en Darren koopt geen rotzooi voor haar, zoals dat racket.

Bah, je zou bijna een hekel aan jochies krijgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Er zijn ook leuke en lieve jongens!
Ik ben blij dat mijn jongens nog nooit ergens iets vernield hebben, maar ik had een vriendin en haar zoon brak ook de onderdelen van een kast boven af. Ze haalde slechts haar schouders op over het incident. Een fax, die gesloopt is en een babykamer, die ondergesmeerd was met zalf. Ook deze moeder zei slechts "Hij is toch zo ondeugend".

Groetjes,
Josée