maandag 22 november 2010

Dag Hyves

Zoals de meeste trouwe lezers wel weten, kan ik sinds een half jaar geen berichten meer op mijn Hyves plaatsen. Ook reageren op anderen lukt niet. Omdat de bollebozen achter Hyves het te druk hebben met andere zaken, heb ik ook nimmer antwoord gekregen op mijn vraag hoe dat komt. Op deze manier is er voor mij geen lol meer aan. Ook het typisch Nederlandse karakter van Hyves spreekt mij niet zo aan. Ik hou het voorlopig bij het internationale FaceBook dat -als je het systeem kent- erg leuk is.
Daarom zal ik mijn account zeer binnenkort verwijderen (hopelijk lukt dat wel).


Natuurlijk blijf ik bloggen en kunnen jullie mij blijven volgen en reageren op http://portersonthemove.blogspot.com

9 opmerkingen:

Judith zei

We blijven je in de gaten houden hoor! Liefs Judith xxx
Spreek je wel weer via Facebook, al zit ik daar niet zo veel op, MSN, ben je daar ook mee gestopt, zie je niet zo vaak meer daar ook!
Doei Doei!!!!

Jan Faes zei

Lijkt m een algemene tendens, het nieuw is er af of ze gaan ten onder aan hun eigen succes. Hier ook staat Facebook ( het smoelenboek in het AB) Netlog e.d. op een laag vuurtje. Het enige voordeel is dat ze verwittigen wanneer je vrienden jarig zijn !

Kristel Holsbeek zei

Ok we horen en lezen je wel;-)

René van Gellekom zei

Ik ben met beide gestopt. Facebook omdat ik mijn gegevens niet wil laten misbruiken door puisterige miljardair die dat is geworden met mijn gegevens en Hyves omdat de Telegraaf het voor bijna 10 miljoen kocht.

De wetenschap dat die krant lekker in mijn gegevens kan neuzen was er mede aanleiding toe om te stoppen met Hyves. Dat en ook het feit dat er ook hier weer met mijn gegevens veel geld werd verdiend natuurlijk.

IK gebruik nu weer een gewone verjaardagskalender en heb een stuk minder te zoeken op internet. Als je mij zoekt weet je mij toch wel te vinden, net als mijn andere vrienden.

ineke zei

ik blijf je gewoon volgen hoor! waar dan ook.

Porter Family/Au Bellefleur zei

@Judith, nieuwe laptop...zit nog geen msn op moet nog aantal dingen installeren.

Judith zei

Okeej, see you maybe later!
Zie dat je je hyves hebt kunnen verwijderen...jammer meid....maar ik kijk ook af en toe om een hoekje bij je hoor, ook via Facebook! Liefs Judith xxx

Anita zei

Ik blijf het gewoon jammer vinden :(

Porter Family/Au Bellefleur zei

@Judith en Anita...tja maar als je al maanden nergens op kan reageren, gaat het snel vervelen.