woensdag 9 september 2009

Bed saga


Vanmorgen kwamen dan eindelijk de bestelde bedden. Tijdens het uitpakken en inelkaar zetten bemerkte ik dat de dwarslatten ontbraken, zie plaatje. Gelijk gebeld en e-mail gestuurd in m'n beste boze Frans. Daarna weer gebeld en het laconieke antwoord was dat dat niet erg was en dat ik de bedden kon gebruiken. Soms worden de balken vanuit de fabriek niet in dezelfde doos meegeleverd als het frame. Volgende week zou ik deze ontvangen. Nou ik ontplofte ter plekke en heb de man 'hell' gegeven.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

VERDORIE Franca,
Het zit je niet mee deze dagen, en hoe lullig het ook klinkt.

"Gewoon doorgaan"

Eens heb je er "benefiet" van.

Al kan ik me indenken dat je af en toe iemands kop van de romp zou kunnen rammen;-)

Met het allergrootste respect voor jou, Darren en fleur.
Wij hier in de Lage Landen leven met jullie mee en denken vaak aan jullie.

En nu de schouders er weer onder, trek nog een fles huppeldepup wijn open en morgen weer een nieuwe dag....
Hoop ik, NEE, ik weet zeker dat alles goed komt.

Liefs van ons.

Ellie, René, Yvette en Tim

ineke zei

Grrrrrrr, je zou ze wat....

Karine zei

Ik ken ondertussen dat gevoel, op z'n vlaams gezegd: je zou ze achter het (behang)papier kunnen plakken. En 't ergste is, ze zijn zich van geen kwaaad bewust, hebben wij noorderlingen dan soms toch meer temperament dan hier beneden????? ;-)
Toch een pluim voor jullie nieuwste realisatie