vrijdag 25 juli 2008

Status Quo in Cognac

Dankzij een bevriende blogger, Jan, las ik dat 23 juli Status Quo, jawel de rockers doen het nog goed, een spetterend optreden in Cognac hebben gegeven.

Toch maar eens beter opletten! Ja ik weet vanavond is het Blues geblazen, nou het enige wat ik leuk vind aan blues is het nummer van Elton John 'that's why they call it the blues'...; hmmm...
Joan Baez treedt vanavond op in Cognac.

Jan heeft mooie foto's van Status Quo op z'n blog:

http://blog.seniorennet.be/bas_en_belle/

Enjoy!

PS: Ik ben geen fan!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Franca,
Volgens de CL was er nog meer publiek voor Joan Baez dan voor Status Quo, ze gaan daar waarschijnlijk naar een topjaar in Cognac, ook de drank blijkt aan een remonte bezig te zijn, met dank aan de Russen.
Jan

René van Gellekom zei

Moet het niet 'Status Quo in de olie' zijn? En volgens mij zijn het nog pintbashers ook!

Anoniem zei

René, 't zal wel aan mijn "educatie" liggen maar wat zijn "pintbashers" ?
Weet jij het Franca, is dat Nederlands ? "Belgisch" alvast niet!
Jan

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nee Franca weet het ook niet, maar Darren uiteraard wel. Ja hij houdt ook van bier, maar is tevens Brit!

yes, we would politely call 'bashers'the enthusiasts.
I assume pint bashers are people who try to drink a pint of as many different types of beer as they can.

René: Bedoelde je dit?