maandag 3 januari 2011

Witte Kerst

Fleur is klaar voor ontbijt eh pakjes

Hij kon 't Twitteren niet laten

Concurrentie

'Zwarte Magie'

Kerstdiner

De kroontjes van de Christmas crackers
Voor wie 't niet wist, de 21ste december zijn Fleur en ik naar Rotterdam gegaan om de vakantie door te brengen. Darren kwam een paar dagen later vanuit London met een zwaar beladen (wijn/champagne/cadeaux) auto. Voor mij was de verrassing groot toen ik de Kerststal, die mijn vader zelf nog heeft gemaakt, na jaaaren weer eens in al haar glorie zag. Vroeger hadden we ook nog zo'n gigantische rotswand, die helemaal niet te tillen was, maar die hebben we verkocht.
De nep Kerstboom had Darren ook meegenomen uit Frankrijk met de auto naar Engeland en vervolgens naar Nederland. (Hetzelfde ritueel in omgekeerde volgorde zal binnenkort ook gebeuren). Normaliter hebben wij altijd een echte boom, maar dat was dit jaar wat lastig.
Nog meer sneeuw op Kerstavond
Voor het eerst in jaren, althans voor ons, hadden we dan toch een echte witte Kerst, want er lag volop sneeuw tot grote vreugde van kind en man!
De 1ste Kerstdag waren we met ons viertjes en de 2de dag kwamen mijn nicht Nicolette en Maarten met hun dochter Annelous die een werkelijk verrukkelijke taart meebrachten :-).

Geen opmerkingen: