vrijdag 27 november 2009

Verrassingspakket uit Nederland

Gisterenmiddag werd er een feestelijk uitziende doos bezorgd voor Fleur! Kijk maar naar haar glunderende gezichtje...en mama straalt mee bij het zien van het heerlijke strooigoed en drop! Daar kwam plots sneeuwwitje met haar gevolg (meer dan 7 stoere mannetjes) te voorschijn, die later in hun eigen huisje verder kunnen spelen.
Helemaal is het speciaal als je bedenkt dat het pakket afkomstig was van iemand die ik alleen via internet ken. Ellie en René, ook op deze manier willen wij jullie nogmaals ontzettend bedanken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg graag gedaan en ik vond het leuk dat ik je gesproken heb.
Dat was voor mij weer een verrassing!!!

Groetjes en liefs,

Ellie

René van Gellekom zei

Kijk dat is nog eens leuk. Fleur is er echt blij mee zie ik. Blijkbaar komen grote pakketten wel door, want onze kaart voor Fleur is er nog steeds niet, naar ik aanneem