dinsdag 22 februari 2011

Bordeaux en Angoulême

en ik ben er bij! Met een Engelse vriendin, die in de Lot woont, gaan we samen van Julien genieten in Bordeaux...over een jaar! Vanmorgen toen om 10 uur de ticketverkoop openging, heb ik direct 2 kaartjes gekocht...gek toch dat je dan toch niet op de 1ste paar rijen kunt zitten! Maar we hebben goede plaatsen. Toen alles betaald was, floepte er nog een schermpje op dat Julien Clerc ook een optreden in Angoulême geeft een paar dagen later. Aangezien Angoulême op 30 minuten afstand van ons is, heb ik mijzelf direct nog maar een keer getrakteerd!
Het belooft een prachtig concert te worden, 'symphonique' zegt het eigenlijk al.

Wie naar hetzelfde optreden gaat en in http://www.aubellefleur.com boekt, kan rekenen op een leuke aanbieding!

3 opmerkingen:

Jan zei

Hey Franca, ben je niet bang voor een overdosis "Julien"?

Porter Family/Au Bellefleur zei

Nee hoor Jan...daar kan ik nooit genoeg van krijgen ;-)

Anita zei

Dan wens ik je een lange voorpret ;-)