dinsdag 29 december 2009

Kerst impressie



De ontbijt tafel en het diner 'in wording'.

Nadat de wijn rijkelijk vloeide en ik na ik weet niet hoeveel jaar weer eens Amaretto dronk, was het tijd voor de Christmas Carols. The twelve days of Christmas, Gaudete -tot vervelends toe-, away in a manger, maar ook de Herdertjes lagen bij nachten en Jinglebells kwamen voorbij.
Verder ben ik goed verwend met als toppers een prachtige set armbanden en de live cd van Julien Clerc's concert waar we in februari jl. bij mochten zijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Franca, ziet er weer gezellig uit, ook aan je rode wangen te zien(-:

Ook ik heb sieraden gekregen deze kerst en dat nog wel helemaal uit Frankrijk, Kerstvrouw waarschijnlijk blijven steken in een bovenwindse wind... lag waarschijnlijk aan de likeur???

Lieve vrienden, hele goede jaarwisseling toegewenst en op naar een top 2010.

En uiteraard ook voor de mede bloglezers wens ik dat toe.

Stay Sweet and don't throw Mud to Slade ect...

Lieve groetjes,

Ellie

fotolog Albert y Mara zei

Wij komen je even een fijne jaarwisseling toewensen samen met Darren en Fleur en
tot volgend jaar.
Saludos de Albert y Mara

Marion zei

Wat een geweldig kado, die mooie CD van Julien. Geniet ervan, want het gaat weer even duren voordat hij live te zien is.

groetjes van een medefan, Marion

Marion zei

En natuurlijk heel veel geluk en liefde in dit nieuwe jaar en alle succes met je B&B.
Wie weet, zullen we er nog eens gebruik van maken, als Julien in de buurt is.

Amities, Marion