vrijdag 22 juni 2007

Vertraging in Sigogne

Helaas moeten we berichten dat we het streven om in het najaar van 2007 volledig te gaan draaien, niet zullen halen.
We hebben pech met het dak dat nu vernieuwd moet worden; we wisten dat het niet zo goed was, maar zo slecht, neen dat konden we niet bevroeden. Maar omdat er nog 3 dakramen geplaatst moeten worden, waren de deskundige 'artisans' erover eens dat het houtwerk niet sterk genoeg was om de 'last' te dragen. Da's heel jammer en het kost ook nogal wat qua tijd en geld.
Maar nog vervelender is het dat we hebben gehoord dat 'onze' Peter (aannemer) gisteren plots in het ziekenhuis is opgenomen. We hopen dat hij snel weer opgeknapt is en wensen ook zijn vrouw Diane en zoons Dennis en Rick heel veel sterkte.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een vervelende tegenslag voor jou, maar ook voor je aannemer.

Ik volg af en toe je site omdat ik altijd geniet van mensen die iets "nieuws" gaan doen in hun leven. Ook die televisieprogramma's dat mensen vertrekken, kijk ik wel eens.

Zelf gaan we ook zoiets doen, maar dan gewoon in Nederland(zal je er later wel eens over vertellen)

Ik hoop dat het allemaal snel goed komt. Succes

René

Ps bedankt voor je leuke reaktie op mijn site