woensdag 31 oktober 2012

Halloween

Meer dan klaar

Nog even poseren

Moeder van vriendin met volop snoep

De eigenaar had ook een masker opgezet



De kleine groep
Halloween kip nuggets
Eet smakelijk
Hè, hè, eindelijk was het dan zo ver. Na een aantal dagen voorpret te hebben gehad, konden Fleur en een vriendin zich dan nu helemaal omkleden in Halloween kostuum. Om 5 uur hadden we met een paar afgesproken om 'en groupe' langs de deuren te 'leuren'. Hier wordt overigens niet gezongen, maar om snoepjes gevraagd. De groep werd steeds groter en uiteindelijk denk ik dat we met zeker 15 kinderen (en 3 volwassenen) 2 uur lang de straten van Sigogne 'onveilig' hebben gemaakt. De mensen die thuis waren, hadden meestal wel snoep in huis, maar er was ook een mevrouw die 1 banaan gaf! Hilariteit alom want zeg nou eerlijk wie wil er nu een banaan!?  Een moeder van een ander vriendinnetje van Fleur, vond het in eerste instantie maar raar dat ik meeging als begeleidster....nou dat was maar goed ook en fijn ook dat er 2 andere vrienden bij waren!  Ik luister qua veiligheid toch alleen naar mijzelf wat ik goed vind voor mijn kind.  Dit had overigens wel tot resultaat dat ik het bewuste vriendinnetje naar huis heb gebracht. Maar goed!  Hierbij nog een laatste impressie van Halloween.

1 opmerking:

René van Gellekom zei

Leuk hoor en je hebt gelijk. Je hart volgen is beter dan naar anderen luisteren in veel gevallen