zaterdag 16 januari 2010

Jan Vredenburg

Zoals 'oudere' bloggers inmiddels wel weten ben ik bevriend met Jan Vredenburg...Voor de nieuwe? Wie???? Jan wie??? Ja Jan Vredenburg....Jan maakte ook in de jaren 70 en 80 deel uit van de o zo populaire popgroep Champagne (zie m'n link)... Youtube maar eens op Rock 'n' Roll Star, 'Valentino', 'Rollerball'....het tijdperk van de rollerskate disco's...en noem maar op.
Na het uiteenvallen van de groep Champagne, heeft Jan bepaald niet stil gezeten, sterker nog hij is muzikaal een totaal andere weg ingeslagen met zijn band 'ouwe liefde roest niet' (zie mijn link), waarmee hij veel succes oogst. Maar Jan zou Jan niet zijn als hij niet nog tientallen andere ideeën aan het uitbroeden was... En zo heeft hij het ook nu weer geflikt!

Kijk maar eens snel op: http://janvredenburghetboek.blogspot.com

Hebben jullie interesse in het boek en wil je op de mailinglist van de uitgever, geef mij dan even een berichtje en dan zorg ik voor de rest.

3 opmerkingen:

Jan Vredenburg zei

Wel, wel, wel, Franca.
Wat een verrassing! kom ik net door minstens 5 cm sneeuw naar huis gegleden van een optreden in Veenendaal, nog even e-mail checken en dan deze aandacht.
Ik heb hier maar één woord voor 'hartverwarmend'.
Ik had al en poos niet op je blog gekeken maar ben iedere keer weer stomverbaasd over de hoeveel activiteiten die je ontplooien bent of net achter de rug hebt.
Als ik zo de foto's bekijk is het misschien wel een hele fijne plek om eens rustig m'n nieuwe show of m'n volgende boek in de steigers te zetten.
Maar dan moet eerst die ***sneeuw weg zijn.
God, wat haat ik die winter toch.

Nou, Franca, dank voor alle aandacht die je gegeven hebt aan m'n blogje en tot schrijfs.

Jan Vredenburg

Anoniem zei

Nou, Franca geef ons adres maar door.

Wie weet kunnen we ook nog wat betekenen voor Jan op onze site.

Jan, Succes met je boek, ik ga bestellen en lezen... ben gek op lezen.

Groetjes en liefs,

Ellie

René van Gellekom zei

Ja graag, Franca.