dinsdag 1 oktober 2013

Update Hond

Geen telefoontjes, helemaal niets, dus maandagochtend ben ik met de hond naar de dierenarts gegaan in de hoop dat hij gechipt was en dat was gelukkig ook het geval! De eigenaresse kon worden opgespoord en de hond 'Diablo' kon ik onder de hoede van de praktijk achter laten. 's Avonds belde een dolblije mevrouw me en ze komt binnenkort langs om me wat te geven.
De hond was vrijdagochtend ontsnapt uit de tuin door een gat in het hek en woont op 7 kilometer afstand van ons vandaan, had sinds donderdagavond niet meer gegeten/gedronken. Eind goed al goed.
Inmiddels zijn we 2 weken verder en de eigenaresse was zo blij dat we niets meer van haar hebben vernomen. Ik snap zulke mensen niet hoor....beloof het dan niet, op z'n minst zou je verwachten dat ze zou vragen of we kosten hebben gemaakt. En overigens komt de mevrouw dagelijks door ons dorp om naar haar werk te gaan dus afstand is onzin.  Enfin, zo blijft het leven een leerschool.

Geen opmerkingen: