dinsdag 10 september 2013

Les Vacances et La Rentrée (deel 2)

Helaas had er in het weekend dat we op paardenkamp waren een enorme storm gewoed met als gevolg 3 bomen omgevallen. Onze walnotenboom was met boomstronk en al uit de grond gekomen. Gelukkig viel bij ons de schade erg mee, want bij vrienden stond er wel 55cm water in de kelders.
De walnotenboom

Bliksem inslag
Inmiddels zijn de bomen door Darren opgeruimd.
Op de terugeweg van het kamp kreeg ik een telefoontje van vrienden van mijn moeder en van ons dat die nacht mijn moeder met spoed was opgenomen. De details zal ik een ieder besparen, laat ik zeggen dat het een technisch probleem is geweest. Dat was natuurlijk paniek, zeker als je zo ver weg woont is het ontzettend naar. Gelukkig zouden we 3 dagen later in de trein zitten naar Rotterdam. Uiteindelijk heeft m'n moeder toch nog 12 dagen in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig had ik 3 weken gepland en konden we weer met een gerust hart vertrekken. Op dit moment laat ik zeggen is ze voor 95% weer de oude. Helaas hebben we onze geboekte vakantie op Texel moeten annuleren. Darren heeft nog wat uitstapjes gemaakt met Fleur terwijl ik bij m'n moeder bleef. Een vervelende bijkomstigheid was ook nog dat ik 2 weken een enorme rugpijn heb gehad.
We hebben wel nog wat etentjes gehad en onze Franse vrienden waren in NL op vakantie (ik had hun reis uitgestippeld) en kwamen ze natuurlijk ook naar Rotterdam. Twee vriendinnen heb ik nog bezocht en dat was gezellig.
Wat een plaatje hè

Vader en dochter op pad

Weer de Efteling
In Minang Kabau heerlijk rijsttafelen met onze Franse vrienden

Zie je m'n nieuwe oorbel?

Mijn fotomodellen gezicht

Met Louiza met Charleston haardracht

Met Louiza in het Arboretum

Cupcakes voor Oma

Geen opmerkingen: